Rintihan hati buat Sang Pencipta...



Apa lagi yang perlu aku lakukan untuk kefahaman orang kesayangan di sekelilingku ini... Ya ALLAH kuatkanlah hati hambamu ini ... Diri ini tidak pandai berkata-kata, namun hati ini tahu yang dia telah mengecewakan seseorang... Jika itu kau tentukan untukku Ya ALLAH, aku redha.

Aku amat menyayanginya Ya ALLAH, jadi aku mohon berilah dia KEBAIKAN selagi dia hidup di dunia ini... Aku amat menyayanginya kerana mu Ya ALLAH, aku sangat mengasihinya kerana mu Ya ALLAH, aku menghormatiny kerana mu Ya ALLAH, aku sungguh merinduinya kerana mu Ya ALLAH dan aku akan sentiasa mendoakannya jua keranamu Ya ALLAH. Sesungguhnya aku BERSYUKUR dengan NIKMAT mu YA ALLAH...





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kenangan bersamamu PPKI SMK Paduka Tuan Segamat...

My Graduation Story... If You Think You Can, Just Trust Yourself, You Can Do It !

Hari Keluarga Kombil 2018, Semakin Hari Semakin Sayang